Vad tycker ni om......?

Justin Bieber?
Han har blivit rätt så populär och har ju vart det under en tid- Så vad tycker ni om honom?
Själv så ogillar jag honom inte, fast jag gillar han inte heller.
Det finns ju vissa låtar som faktiskt är bra och hans låtar är ju mycket bättre nu än förr.
Förr så var hans låtar bara massa upprepningar t.ex. One time, Baby.
"Im'ma tell you one time" men ändå säger han det typ asmånga gånger (You see what I did there?)
Nemen hans låtar har blivit mycket bättre och han har ju blivit snyggare (Don't hate me haters)
Jag har inte direkt någon anledning att hata honom, han har ju liksom inte gjort nått mot mig så varför hata?


Nu vill jag veta vad ni tycker om honom.
Gillar ni honom?
Ogillar ni honom?
Hatar nu honom?
Varför?
Vad tycker ni om hans låtar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade honom i typ 5 år.

Men inte längre.

Hatar inte honom har ingen anlidning

till det.

Men hans nya låtar e helt okej <3.

2012-04-08 @ 15:00:07
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

Önskar dig ett awesome slut på veckan! :D



Jag gillar honom :) Gillade honom inte så mycket förr tills jag såg NSN. Ändrade verkligen min syn! Han har inte bara världens finaste sångröst utan största hjärtat också! Är typ jätte snäll mot sina fans, donerar stora summor pengar till skolor, besöker barn på sjukhus m.m

Gillar hans nya låtar mer än hans gamla ^^

2012-04-08 @ 17:23:30
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0