New start

Hejsan! Jag har bloggat med Maria på en blogg fast det har inte gått så bra. Så nu ska jag börja om och blogga seriöst.
Först hade jag tänkt att skriva lite om mig själv......Så nu kör vi på!
Jag heter då Jamila och jag är 15 år. Jag fyller år den 23 augusti, född år 1996. Jag bor i en liten råtthåla som heter Skara. Jag går i nian på Djäkneskolan och börjar första ring i höst.
Jag är född i Sverige men min pappa är 50%-Pakistansk och 50%-Thailändsk och min mamma är då 100%-Laotisk
På min fritid brukar jag för det mesta sitta vid datorn vilket jag inte borde göra så mycket eftersom jag vill fokusera mer på skolan, men det funkar inte så bra för mig, och så brukar jag vara med kompisar, fota när jag har nått att fota.
Jag har ju bloggat tidigare vilket inte har gått så bra men jag ska försöka så mycket jag kan.
På bloggen ska jag skriva vad som händer i mitt liv, tankar och åsikter om vissa saker osv.
Jag ska blogga så ofta jag kan och jag hoppas ni kommer fortsätta läsa och kommentera för det skulle va jättetrevligt om ni kunde kommentera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0